Ik ben nu een paar dagen na mijn eisprong en zit dus officieel in de tww. Wat een vreemde tijd is dat toch. Je wil vooruitkijken maar eigenlijk kan je alleen maar wachten.
Mijn cyclus is de afgelopen maanden een beetje anders dan vroeger — niet heel afwijkend, maar ik merk dat ik er meer op let dan ooit. Elke kleine verandering in hoe ik me voel registreer ik bijna automatisch. Dat is soms vermoeiend.
Vandaag is het mooi weer hier en we hebben de middag buiten doorgebracht, beetje in de tuin zitten. Dat hielp eigenlijk wel. Eventjes niet nadenken.
Is er iemand die ook nu in de tww zit? Het is fijn om te weten dat je niet de enige bent die dag 1 al aftelt 😅
cyclusupdate mei
💬 3