Hoi allemaal! ๐ธ Ik ben Merel, ben een paar weken geleden gestopt met de pil en ben nu officieel in cyclus 1. Nog steeds een beetje onwennig eigenlijk, ik weet niet goed wat ik kan verwachten qua tijdlijn.
Ik hoorde dat je na de pil soms een tijdje moet wachten voordat je cyclus weer normaal is, maar ik hoor ook van vriendinnen dat het gewoon meteen lukte? Ik ga er maar van uit dat het snel gaat haha ๐ค mn vriend is ook enthousiast dus dat helpt.
Hebben jullie gemerkt dat je lichaam na de pil echt anders aanvoelt? Ik merk nu al dat ik meer van mn lijf bewust ben op een of andere manier, is dat normaal? โจ
eerste cyclus na de pil
๐ฌ 3