Hoi allemaal,
Ik ben hier nog maar net lid maar moet ff kwijt. Ik ben nu al een paar maanden bezig met proberen zwanger te worden en mijn cyclus is echt een chaos - de ene keer 34 dagen, dan weer 27, en vorige maand zelfs 41. Huisarts zegt gewoon "dat kan variëren" en kijkt me aan alsof ik overdrijf 🙄
Ik heb zelf al wat opgezocht en alles wijst in de richting van PCOS maar ze wil daar niks mee doen. Vorige week heb ik er eindelijk doorheen gepraat dat ze me doorverwijst naar de gyn maar ze zei dat het "even kan duren" voor ik een afspraak krijg. Even kan duren. Super.
Hebben jullie dit ook gehad, dat je het gevoel hebt dat ze je gewoon niet serieus nemen? Ik ben 31, geen 21, ik weet echt wel wanneer er iets niet klopt 😮💨
doorverwijzing aanvragen
💬 3