Ok dus ik ben officieel in de tww beland. Vrijdag positieve ovulatietest, weekend goed benut zeg maar ๐
, en nu zit ik hier maandag met mn koffie en mn agenda en... wachten.
Mn vriend vroeg gisteren of ik al "iets voelde". Hij is 2 weken verder dan ik in het begrijpen van hoe dit allemaal werkt, en dat is eigenlijk best schattig. Ik heb hem uitgelegd dat het gewoon te vroeg is. Hij knikte serieus. Ik voel me soms de docent van mn eigen relatie.
Cyclus 4 nu. Ik probeer er niet te veel van te maken maar het is wel zo dat ik elke kleine steek of golf van misselijkheid al aan het catalogiseren ben in mn hoofd. Ja ja ik weet het, ik moet niet stressen.
Iemand anders hier in de tww? Afleiding welkom.
cyclusupdate week 4
๐ฌ 3