Hoi! Ik ben 34 en werk als kleuterjuf. Mijn gyn heeft besloten om te switchen van clomifeen naar letrozol. De reden: clomifeen gaf me 3 cycli lang onvoldoende respons (geen goede follikelgroei) en ik had er veel bijwerkingen van. Opvliegers, stemmingswisselingen, en de kinderen op school vroegen of ik ziek was.
Nu wil mijn gyn het met letrozol proberen. Hij zegt dat het bij sommige vrouwen beter werkt, minder bijwerkingen geeft, en dat het baarmoederslijmvlies minder aantast. Dat klinkt als een verbetering op alle fronten.
Heeft iemand hier ervaring met letrozol? En merk je echt minder bijwerkingen dan bij clomifeen?
Van clomifeen naar letrozol en wie heeft daar ervaring mee?
💬 3