Ik word echt gek van dit systeem. Begin april mijn verhaal gedaan bij de huisarts, onregelmatige cycli, alles erop wijst dat er iets aan de hand is. En nu bijna twee maanden later? Nog steeds geen doorverwijzing naar de gyn. Iedere keer als ik bel zeggen ze dat het "in behandeling is" 🙄
Mn vriend zegt dat ik geduld moet hebben maar ik voel gewoon dat de tijd doortikt. Ik ben 31, mn cycli doen wat ze willen, en ik wil gewoon weten wat er aan de hand is. Is dat te veel gevraagd?
Hebben jullie ook zo'n gevoel dat ze je niet serieus nemen? Of dat je zelf harder moet pushen dan eigenlijk nodig zou moeten zijn? Vraag me af of ik gewoon opnieuw moet bellen en steviger moet zijn deze keer 😮💨
doorverwijzing duurt eeuwig
💬 3