Even een update want ik heb een tijdje niet gepost.
Ik zit nu in cyclus 5 en de eisprong zit er net op - ovulatietest was gisteren mooi donker en vandaag al wat lichter, dus ik denk dat het gebeurd is. Mn vriend en ik hebben het er goed van genomen deze week haha, dus nu begint het vertrouwde wachten weer.
Ik merk dat ik er deze cyclus wat rustiger onder ben dan de vorige keren. Weet niet of dat goed of slecht is, maar het voelt fijner. Misschien ook omdat ik op mn werk zulke zware situaties meemaak dat ik thuis gewoon iets minder in mn hoofd wil zitten.
Hoe gaat het met de rest hier? ❤️
cyclus 5 update
💬 3