Nu er steeds meer mensen hier met IUI bezig zijn (99kel99, zussie, en binnenkort misschien meer), leek het me handig om een draadje te starten over IUI-ervaringen. Een plek om vragen te stellen, updates te delen, en elkaar te steunen.
Een paar veelgestelde vragen die ik kan beantwoorden:
- Doet IUI pijn? Meestal niet of nauwelijks, vergelijkbaar met een uitstrijkje
- Hoe lang duurt het? De procedure zelf 5-10 minuten
- Slagingspercentage? Gemiddeld 10-15% per poging bij onverklaarde subfertiliteit
- Hoeveel pogingen? De meeste klinieken doen 3-6 pogingen voor ze overstappen op IVF
Wie wil er delen? Hoe was jullie ervaring?
IUI ervaringen wie heeft het doorgemaakt?
๐ฌ 9