ok dus cyclus 6 is officieel begonnen want mn ongesteldheid is er weer als een trouwe hond 🙄
ik had echt gedacht van "ik ben 25, dit gaat vanzelf" maar het universum heeft blijkbaar andere plannen. geweldig. top. super.
het goede nieuws is dat het vrijdag is en ik een deadline heb gehaald en vanavond gewoon een glas wijn ga drinken want ja ik ben tenminste NIET zwanger dus dat mag dan weer lekker
beetje dubbel gevoel want enerzijds ben ik opgelucht dat ik even niet hoef na te denken over ovulatietests en timings en al dat gedoe, maar anderzijds ben ik ook gewoon... moe van het wachten. cyclus 6. ik had verwacht dat ik hier nu al niet meer zou zitten 😅
mn vriend zegt dat ik "niet moet stressen" en ik hou van hem maar ik had hem bijna met mn laptop geslagen
is er iemand die op een bepaald moment heeft besloten toch naar de huisarts te gaan? wanneer hebben jullie die stap gezet
cyclus 6 en het is vrijdag
💬 3