Oke dus ik zit officieel in mn eerste tww en ik weet niet wat ik met mezelf aan moet 😅 mn eisprong was ergens afgelopen week en nu is het wachten geblazen tot ik kan testen!
Het is buiten zulk mooi weer en ik kan bijna niet genieten want ik zit constant op mn telefoon te googelen haha. Ik las dat je de eerste paar dagen eigenlijk helemaal geen symptomen KAN hebben omdat het eitje er dan nog niet eens is ingeplant?? Dus al dat twijfelen heeft totaal geen zin maar ik doe het toch gewoon 🙈
Mn vriendin zei dat ik gwoon lekker buiten moet zitten en niet piekeren maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan hoor. Wel fijn dat het weekend is en we straks een bbq doen bij mn vriend zijn ouders, dan heb ik tenminste wat afleiding!!
Zijn er hier andere mensen ook in de tww?? 🌸
mn eerste tww ooit!!
💬 3