Hey allemaal! 🌿
Even een update want ik merk dat het fijn is om het ergens kwijt te kunnen. Ik zit nu in mn tww, ergens rond dag 5 DPO als mn tracking klopt. Ovulatie was dit keer super duidelijk zichtbaar op mn ovulatietests, dat voelde echt goed na vorige cyclus waarbij ik er maar naar stond te raden.
Ik probeer deze week echt rustig te blijven en niet te veel in mn hoofd te zitten. Vandaag lekker yogales gegeven buiten in de tuin van een vriendin, dat hielp enorm ✨ Van dat soort dingen word ik blij, gewoon bezig zijn en niet constant tellen.
Wel ben ik benieuwd of anderen iets merken van het aanpassen van supplementen in de tww - ik gebruik nu ook vitamine D extra omdat ik las dat het in deze fase relevant kan zijn. Maar ik weet ook dat ik niet te veel moet dokteren aan mezelf haha.
Hoe gaan jullie de tww door zonder gek te worden? 💚
cyclusupdate mei
💬 3