hoi allemaal 🌸
zo het is zaterdag en mn man en ik zijn lekker thuis vandaag, beetje lui aan het doen haha. maar ik kan mn hoofd er niet bij houden want ik denk de hele tijd aan mn cyclus 😅
ik denk dat ik een paar dagen geleden mn eisprong heb gehad (volgens mn ovulatietest in ieder geval!) dus nu zit ik eigenlijk gewoon te wachten. dit afwachten is echt zo moeilijk hè? ik kijk steeds naar van alles en vraag me af of ik al iets voel maar dat is vast veel te vroeg nog 🤍
hoe doen jullie dat, dat wachten een beetje volhouden? 🤞
💬 3