Hoi allemaal ๐ฟ
Cyclus 3 is officieel de tww ingegaan! Eisprong was ergens midden in de week denk ik, mn ovulatietest had woensdag een mooie donkere lijn en gisteren alweer lichter dus ik denk dat het moment voorbij is. We hebben goed ons best gedaan deze week haha.
Nu het afwachten. Ik merk dat ik deze fase elke keer weer spannend vind, ook al probeer ik er rustig bij te blijven. Vandaag zondagsochtend lekker mn yogamat gepakt en een uur bewogen, dat helpt echt om niet meteen in mn hoofd te gaan zitten. Buiten is het ook heerlijk weer dus ik ga straks nog even wandelen met mn vriend.
Qua supplementen loop ik nog steeds op mn vaste routine - foliumzuur, vitamine D, omega 3 en wat extra B12 omdat ik veganistisch eet. Geen grote wijzigingen, gewoon consistent blijven ๐
Zijn er hier mensen die ook nu in de tww zitten? Hoe houden jullie je bezig de komende dagen?
tww begint weer
๐ฌ 3