Hoi allemaal,
Even mn frustratie kwijt want ik moet het ergens kwijt ๐ฎโ๐จ
Eind april naar de huisarts gegaan met mn verhaal - onregelmatige cycli, soms 40+ dagen, soms 28, al maanden bezig met TTC en gewoon het gevoel dat er iets niet klopt. Ze heeft wat bloed geprikt en gezegd dat ze me zou doorverwijzen naar de gyn als de uitslag aanleiding gaf.
Nou. Bijna een maand later. Niks gehoord. Ik heb vorige week zelf gebeld en toen zeiden ze "we nemen contact op". Het is nu zondag en ik zit hier maar te wachten terwijl mijn cyclus weer alle kanten op gaat. Deze maand al dag 34 en geen idee of ik al een eisprong heb gehad of niet.
Ik snap gewoon niet waarom je zo hard moet vechten om serieus genomen te worden. Alsof onregelmatige cycli normaal zijn en je er gewoon mee moet leren leven? ๐
Heeft iemand hier ook zo lang gewacht op een doorverwijzing, of ben ik gewoon pech aan het hebben met mn huisarts?
doorverwijzing duurt eeuwig
๐ฌ 3