Even een update want ik heb de vorige cyclus niet echt bijgehouden hier.
Mn LH-piek was zaterdag, dus ik denk dat ik gisteren of vandaag geovuleerd heb. We hebben de timing redelijk goed gepakt deze keer, dus nu maar afwachten. Cyclus 5 inmiddels - het went een beetje maar tegelijk ook niet, als je begrijpt wat ik bedoel.
Op het werk was het druk deze week en ik merk dat ik minder obsessief aan het testen ben dan een paar maanden geleden. Misschien helpt het dat ik overdag gewoon met andere dingen bezig ben. Of ik heb mezelf gewoon beter onder controle ๐
Hoe gaat het met jullie? Ben benieuwd waar iedereen in de cyclus zit. โค๏ธ
cyclusupdate mei
๐ฌ 3