ok dus ik ben nu cyclus 3 bezig en ik probeer dit keer écht systematischer te werken want de vorige twee cycli deed ik maar wat en achteraf denk ik dat ik mn timing compleet verkeerd had
ik heb mn temperatuur de afgelopen 11 dagen bijgehouden en ik zie eindelijk dat typische dipje gevolgd door een stijging die ik steeds in die onderzoeken teruglees als "de bevestiging" van de eisprong. Mn temperatuur lag gisteren op 36,8 na een paar dagen rond de 36,3 dus ik denk dat ik ergens afgelopen vrijdag of zaterdag heb gesprongen? maar ik weet het niet 100% zeker want ik heb mn LH-piek gemist denk ik — was een druk weekend en ik heb vrijdagavond geen test gedaan
het irritante is dat ik ergens las dat je LH-piek soms maar 12 uur duurt, en als je dan toevallig op het verkeerde moment test mis je hem gewoon. dat verklaart misschien waarom ik hem ook vorige maand niet duidelijk zag. maar goed, we hebben in ieder geval rond de "juiste" tijd geprobeerd dus ik ga er maar van uit dat het ok is
nu zit ik aan het begin van mn tww en ik probeer er niet te veel aan te denken maar dat lukt natuurlijk voor geen meter haha. ik ben al aan het rekenen wanneer ik theoretisch de vroegste testen zou kunnen doen maar ik wil mezelf ook niet gek maken met hele vroege testen
heeft iemand ervaring met hoe betrouwbaar die temperatuurstijging eigenlijk is als bevestiging, als je dus geen duidelijke LH-piek hebt gezien?
cyclusupdate mei
💬 3