Okรฉ dus ik zit nu in mn tww en dit is altijd de fase waar ik het meest mee worstel ๐
Niet zozeer het wachten zelf, maar meer dat ik het gevoel heb dat ik niks meer kan "doen". In de aanloop naar mn eisprong voel ik me zo actief bezig, maar daarna is het gewoon... afwachten.
Dit weekend heb ik mn lutale fase routine een beetje bijgesteld. Meer rustgevende yoga (yin ipv vinyasa), extra magnesium voor mn slaap en ik ben begonnen met frambozenblad thee. Ik weet dat het bewijs voor die thee heel wisselend is maar ik vind het gewoon fijn om iets te doen ๐
Ook probeer ik mn scherm tijd te minderen want ik merk dat ik anders om de haverklap symptomen ga googelen en dat helpt echt niemand haha.
Zijn er hier meer mensen die bewust andere dingen doen in hun tww dan in de rest van hun cyclus? Benieuwd wat voor jullie werkt ๐ฟ
mijn lutale fase routine
๐ฌ 3