oké dus ik ben nu in cyclus 2 en ik denk dat mn eisprong eraan zit te komen? mn ovulatietests beginnen ietsje donkerder te worden de laatste twee dagen 👀
vorige cyclus had ik dit ook maar toen miste ik het bijna helemaal omdat ik niet goed wist wanneer ik moest beginnen met testen lol. nu test ik al vanaf dag 10 dus hopelijk pak ik hem dit keer wel goed mee
mn vriendje en ik proberen er niet té veel van te maken want dan word je er gek van denk ik, maar stiekem check ik mn telefoon elke 10 minuten voor tips en updates hier haha 😅 jullie weten er gewoon zoveel meer van
iemand die weet hoe donker de lijn precies moet zijn voordat je de piek hebt? want ik weet niet goed of bijna-even-donker al genoeg is of dat ik moet wachten tot ie echt duidelijk donkerder is 🙈
cyclusupdate mei
💬 3