Update: ik heb de tips van Rory en kaRak opgevolgd en mijn huisarts gebeld. Ze was heel begripvol en heeft meteen de basisonderzoeken aangevraagd.
Mijn man gaat volgende week een SA doen. En bij mij wordt bloedonderzoek gedaan: AMH, schildklier, en hormonen op dag 3. Ik had verwacht dat ze me zou wegsturen met "u bent pas 32, wacht nog even" maar dat deed ze niet. Het hielp dat ik concreet vroeg om de onderzoeken in plaats van vaag te zeggen "het lukt niet."
Ik voel me opgelucht. Eindelijk actie in plaats van wachten. Dank aan dit forum voor de duwtje.
Huisarts gebeld en de basisonderzoeken lopen
💬 3