Ik post eigenlijk niet zo snel een update, maar ik vind het ook wel fijn om het bij te houden hier - en misschien heeft iemand herkenning.
Eisprong gehad rond dag 14, wat voor mijn cyclus eigenlijk vrij netjes is. De gyn had vorige maand gezegd dat ze mijn follikelgroei wilde volgen als het deze keer niet lukt, maar omdat alles er redelijk uitzag heb ik deze cyclus zelf bijgehouden met ovulatietests. LH-piek was duidelijk zichtbaar, dat was in elk geval geruststellend.
Nu dus in de tww. Dag 6 na eisprong vandaag. Ik probeer er niet te veel op te letten, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan als je dit al een paar keer hebt meegemaakt. Mn jongen vroeg gisteren of er een baby in mijn buik zat - had ik echt niet verwacht, hij is 4, maar die kids pikken meer op dan je denkt. Ik wist even niet wat ik moest zeggen.
Verder gewoon doorleven. Werk is druk, wat op zich misschien niet eens zo slecht is als afleiding. Volgende week testen als er geen ongesteld wordt. We zien het wel.
Cyclusupdate mei
💬 3