ok dus ik ben cyclus 6 begonnen vandaag. geweldig. top. precies wat ik wilde op een dinsdag 😑
ik dacht eerlijk gezegd dat ik één van die mensen zou zijn van 'eerste keer raak' want ik ben 25 en gezond en bla bla bla. spoiler: dat ben ik dus niet. inmiddels doe ik aan ovulatietesten, temperaturen bijhouden, het hele circus. mn vriend kijkt me aan alsof ik een beetje gek word en eerlijk gezegd heeft hij niet eens ongelijk
ik zit nu te twijfelen of ik naar de huisarts moet of dat dat 'te vroeg' is. ik heb gelezen dat ze pas na een jaar willen kijken maar 6 cycli voelt al lang genoeg aan voor mij 😅 iemand hier al eerder naartoe gegaan vóór die magische grens van 12 maanden?
cyclus 6
💬 3