Hoi allemaal! ๐ฟ
Even een updateje want ik heb mn vorige cyclus hier ook wat gedeeld. Ik ben nu een paar dagen na mn eisprong (dacht ergens rond 22/23 mei) dus officieel in de tww. Spannend en tegelijk ook gewoon... wachten haha.
Mn cyclus was deze maand een stuk regelmatiger dan vorige maand, wat ik zelf toeschrijf aan minder stress maar dat kan ook gewoon toeval zijn - ik wil het niet te veel analyseren. Ik ben wel begonnen met wat extra vitamine D want de zon laat zich hier in het noorden niet zo zien als ik wil โจ
Verder probeer ik gewoon lekker buiten te zijn nu het toch eindelijk iets warmer wordt. Vandaag les gegeven in het park wat echt zo heerlijk was. Dat soort dingen helpen me ook gewoon beter door de tww te komen dan constant op mn telefoon naar symptomen zoeken lol.
Zijn er anderen die nu ook in de tww zitten? ๐
cyclusupdate mei
๐ฌ 3