ok dus ik dacht echt van - ik ben 25, het lichaam werkt gewoon, we stoppen met anticonceptie en voilà. zo werkt het niet blijkt. cyclus 6 nu en elke maand hetzelfde ritueel van hoop -> tww -> teleurstelling -> opnieuw 😑
ik ben grafisch ontwerper dus ik werk veel thuis en dat helpt ook niet want ik heb gewoon te veel tijd om na te denken. collega's (als je ze zo kan noemen bij freelance) praten over deadlines, ik zit intussen te tellen hoeveel dpo ik ben. top.
mn vriend is lief maar begrijpt het ook niet helemaal. hij zegt steeds "het gaat echt goed komen" en dan denk ik ja fijn maar dat weet jij ook niet hè.
ik twijfel er nu over om naar de huisarts te gaan. ik weet dat ze dan zeggen van "wacht maar een jaar" maar 6 maanden voelt al lang als je elke dag ermee bezig bent. iemand hier al eerder naar de huisarts gegaan voor die termijn? en wat zeiden ze?
cyclus 6 en ik word een beetje gek
💬 3