Hoi allemaal, even een update want ik houd het hier graag bij.
We zijn inmiddels cyclus 5 in en eerlijk gezegd dacht ik dat ik er iets relaxter in zou staan naarmate het langer duurt - maar het tegenovergestelde is waar. Elke cyclus voel ik meer druk, ook al zeg ik steeds tegen mezelf dat 5 cycli echt nog niet lang is.
Mn eisprong was vorige week, dus ik zit nu een klein weekje in de tww. De moeilijkste fase voor mij want ik werk met mensen die er soms veel slechter aan toe zijn dan ik en dan relativeer ik het even - maar thuis 's avonds kruipen die gedachten er toch weer in. Ken ik zeker niet alleen.
Mn vriend is heel rustig en positief, wat ik aan de ene kant fijn vind maar me soms ook een beetje eenzaam maakt. Hij leeft niet zo mee met de dagelijkse tww-stress. Misschien herkennen sommigen dat?
Anyway, gewoon even delen. Volgende week testen en dan horen jullie het wel ❤️
cyclus 5 update
💬 3