Hoi! Ik ben merel en ik ben twee weken geleden gestopt met de pil ๐ธ Mn vriend en ik zijn officieel begonnen met proberen en ik ben eerlijk gezegd super ongeduldig haha.
Ik vroeg me af - wanneer kun je eigenlijk je eerste eisprong verwachten na het stoppen? Ik lees overal andere dingen, de een zegt dat je meteen vruchtbaar bent en de ander zegt dat je cyclus eerst moet herstellen. Ik heb de pil zo'n 5 jaar gebruikt dus ik weet niet wat ik kan verwachten ๐
Ik heb nog geen duidelijke tekenen van eisprong gehad volgens mij, maar ik weet ook nog niet echt waar ik op moet letten tbh. Zijn er dingen waar je op kunt letten? ๐คโจ
wanneer verwacht je je eerste eisprong na de pil
๐ฌ 3