hoi ik heb een praktische vraag. we zijn cyclus 4 bezig en ik lees steeds over de SMEP methode (Sperm Meets Egg Plan). dat is blijkbaar: om de dag vrijen vanaf dag 8, en als je een positieve OPK hebt 3 dagen achter elkaar, dan een dag rust, dan nog een keer.
maar andere bronnen zeggen gewoon om de dag rond je vruchtbare week en niet te veel stressen over het exacte schema
mn vriend vindt het eerlijk gezegd vermoeiend om het zo te plannen. hij zei "het voelt als een werkrooster" en ik snap hem. maar ik wil ook niks missen
wat doen jullie? SMEP of gewoon om de dag of iets anders?
SMEP methode of gewoon om de dag en wat werkt beter?
💬 3