ok dus cyclus 6 is begonnen en ik zit hier op vrijdagmiddag mn laptop te negeren want ik kan me er even niet toe zetten ๐
ik dacht echt โ naรฏef achteraf โ dat het gewoon zou gaan. ik ben 25, mn cyclus is regelmatig, ik eet groenten soms. maar nee hoor. cyclus 6 mag zich ook melden.
mn vriend zegt "het komt echt goed" en ik knik maar ik ben mn ogen aan het inhouden van rollen. lieve man maar soms wil ik gewoon even niet gerustgesteld worden.
ik begin nu serieus na te denken of ik naar de huisarts moet. of is 6 cycli nog te vroeg? ik heb het gevoel dat ik dan hoor "ja maar je bent nog zo jong" en dan loop ik weer naar buiten met niks. geweldig.
iemand die dit eerder heeft gedaan โ wanneer zijn jullie gegaan? ๐
cyclus 6
๐ฌ 3