Ok dus ik ben nu ergens rond mn eisprong, ovulatietest begint donkerder te worden en ik ben dus weer volledig in spreadsheet-modus terwijl mn vriend van 27 gewoon... relaxt op de bank zit. Hoe. 😅
Ik heb hem uitgelegd wat fertile window is, wat LH-piek betekent, waarom timing belangrijk is. Hij knikte heel lief en zei "ja schat" en pakte daarna zijn controller weer op. Ik ga er maar vanuit dat dit zijn manier is van niet stressen en dat ik daar iets van kan leren.
Ja ja ik weet het, ik moet niet stressen.
Vrijdagavond in ieder geval, dus de timing is... niet onhandig laten we dat zeggen. Hopelijk wordt cyclus 4 de goede. En anders gewoon door, maar dat zeg ik nu makkelijk.
cyclus 4 update
💬 3