ok dus eigenlijk wilde ik vandaag gewoon lekker niets doen. zaterdag, zon, mn vriend heeft pizza besteld, prima toch 😑
maar nee. ik zit hier stiekem mn cyclus te tellen in mn hoofd. cyclus 6. zes. mn 25-jarige brein dacht echt dat dit een kwestie van twee maanden zou zijn. "je bent jong, het gaat vanzelf". geweldig advies achteraf.
ik twijfel er echt over om naar de huisarts te gaan maar dan denk ik ook van... zes cycli is niet zoveel toch? maar tegelijk zit ik al half een jaar te wachten en ik word er een beetje gek van. ik weet niet precies wat de huisarts dan zou doen of zeggen.
is er iemand die al vroeg is gegaan en er iets aan had? gewoon benieuwd 😅
cyclus 6 en het is zaterdag
💬 3