Goed, even bijpraten want ik heb mn OPK gisteren positief gehad (dag 15, precies volgens schema haha) en we hebben BD gedaan dus nu zit ik officieel in de TWW. Fijn weekend om mee te beginnen.
Ik heb mn app al ingesteld op "verwachte menstruatie over 13 dagen" en mn symptomenlog staat klaar. Ja ik weet het, ik weet het 😅
Mn man zei gisteravond iets van "jij hebt vast al een spreadsheet" en eerlijk gezegd had hij niet eens ongelijk. Ik heb wel besloten om dit weekend gewoon lekker buiten te zijn en niet elke paar uur op mn telefoon te kijken. Het is mooi weer, we gaan zo fietsen en dan vanavond barbecueën bij vrienden.
Gewoon leven. Dat is het plan. (Vraag me over twee dagen of dat gelukt is.)
Zitten hier meer mensen in de TWW of net gestart?
cyclusupdate dag 16
💬 3