Ik post even een update, vooral ook voor mezelf om het bij te houden.
Cyclus loopt dit keer redelijk netjes. Eisprong gehad rond dag 14, dat was verrassend punctueel voor mijn doen. Temperatuur is daarna omhoog gegaan zoals het hoort, dus dat ziet er in elk geval goed uit. We hebben de timing zo goed mogelijk gepakt, meer kun je op dit punt niet doen.
Nu gewoon afwachten. Ik zit nu in dag 5 van mijn tww en ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn, maar dat lukt de ene dag beter dan de andere. Mn jongen helpt daarbij eerlijk gezegd — als hij er is heb ik weinig ruimte om in mijn hoofd te zitten, en dat is soms precies wat ik nodig heb.
Mijn gyn had vorige maand gezegd dat ze wil kijken hoe deze cyclus gaat voor we eventueel volgende stappen bespreken. Dus dat hangt een beetje in de lucht. Ik probeer daar niet op vooruit te lopen.
Hoe doen jullie het in de tww? Ik ben benieuwd of anderen ook merken dat het de ene cyclus makkelijker gaat dan de andere.
cyclusupdate mei
💬 3