Hé allemaal, even een update want ik wil dit een beetje bijhouden voor mezelf.
Cyclus 5 is officieel begonnen. Mn laatste cyclus was een beetje rommelig qua timing - mn vriend werkte een aantal avonddiensten achter elkaar dus de planning was niet ideaal, laten we het daar op houden 😅. Maar goed, nieuwe maand, nieuwe kans.
Ik ben nu zo rond dag 8-9 en ik gebruik dit keer wat vaker mn ovulatietests dan vorige maanden. Niet obsessief hoor, maar ik werk zelf in de zorg dus ik weet hoe makkelijk het is om te denken dat je alles onder controle hebt terwijl je toch dingen mist. Een beetje meer structuur kan geen kwaad.
Het is ook gewoon fijn dat het zondag is en we even nergens heen hoeven. Buiten is het prachtig weer, we gaan zo lekker een stuk fietsen. Soms is het goed om ff niet bezig te zijn met alles rondom TTC en gewoon te genieten van wat je hebt. Dat klinkt misschien makkelijker dan het is - dat weet ik echt wel - maar vandaag lukt het wel ❤️
Hoe gaat het bij jullie?
cyclusupdate mei
💬 3