Onze tweede inseminatie is gedaan. Deze keer voelde het rustiger voor ons allebei, we wisten wat we konden verwachten. Amber was ontspannen en de arts was dezelfde als de eerste keer, wat fijn was.
Amber en ik proberen deze keer minder te analyseren en meer te leven. Zij is gaan zwemmen (ze houdt ervan en de arts zei dat het prima mag) en ik probeer niet elke 5 minuten te vragen "voel je iets?"
Over 12 dagen weten we meer. Duimen maar weer.
KID inseminatie 2 en weer 2 weken wachten
💬 3