ok dus ik ben nu bezig met cyclus 3 en ik probeer het dit keer ietsje meer relaxed aan te pakken (spoiler: dat lukt maar matig lol)
ik heb mn temperatuur de afgelopen weken bijgehouden en ik denk dat ik gisteren of eergisteren mn eisprong heb gehad — er was een duidelijke dip en daarna een stijging van bijna 0,3 graden, wat ik ergens had gelezen als een betrouwbaar teken van ovulatie. plus mn ovulatietests waren een paar dagen geleden echt donker, bijna net zo donker als de controle lijn.
we hebben goed getimed volgens mij, dag voor de piek en op de dag zelf, ik heb ergens gelezen dat de dag voor de eisprong eigenlijk de meest vruchtbare dag is dus ik hoop dat we dat goed hebben gepakt.
nu begint dus officieel mn tww en ik weet al dat ik mezelf gek ga maken met symptomen checken. vorig cyclus dacht ik van ALLES te voelen en het was gewoon niks. ik probeer me dit keer voor te houden dat vroege symptomen biochemisch gezien eigenlijk nog niet mogelijk zijn in de eerste week na eisprong want het embryo heeft dan nog niet eens innesteling bereikt. maar ja, weten en voelen zijn twee verschillende dingen he
iemand die ook nu in de tww zit?
cyclusupdate cyclus 3
💬 3