Hoi allemaal,
Even een update omdat ik het fijn vind om het ergens op te schrijven. Ik zit nu in de fase net na mijn eisprong — in ieder geval denk ik dat. Mijn ovulatietests zijn de afgelopen dagen weer negatief geworden na een duidelijke piek, dus dat ziet er goed uit.
Het is raar eigenlijk, elke cyclus voelt zo lang. Je wacht op de eisprong, en als die dan geweest is begin je alweer te wachten. Mijn man zegt dat ik te veel in mijn hoofd zit, en hij heeft waarschijnlijk gewoon gelijk. Maar ja, makkelijker gezegd dan gedaan.
Ik heb mezelf beloofd om deze week gewoon te werken en niet elke dag te tellen. We hebben een groot project lopen en dat helpt eerlijk gezegd wel — ik heb simpelweg geen tijd om de hele dag op forums te zitten 😅
Hoe doen jullie dat, die tww een beetje doorkomen zonder gek te worden?
Cyclusupdate juni
💬 3