ok dus ik dacht dat ik één van die mensen zou zijn die het de eerste keer meteen voor elkaar heeft. ik ben 25, gezond, sport, eet groenten soms — top uitgangspositie toch 😑
maar hier zit ik dan. cyclus 6. SIX. ik had dit niet ingecalculeerd in mn levensplan laten we zeggen.
mn vriend zegt steeds "het gaat wel komen" en ik weet dat hij het goed bedoelt maar ik krijg er een soort gezichtstrek van. ja thanks, heel nuttig.
ik zit nu te twijfelen of ik naar de huisarts moet of dat ik nog ff wacht. bij 6 cycli vragen ze je toch gewoon nog een halfjaar te wachten of zo? geweldig systeem hecht ik eraan 🙄
is er iemand die op dit punt ook gewoon is gaan zitten wachten of juist al stappen gezet heeft?
cyclus 6 en ik word er moe van
💬 3