vandaag had ik weer een zwangere klant in mn stoel die zei "ja het was niet gepland maar we zijn heel blij" en ik knikte en glimlachte en van binnen schreeuwde ik
cyclus 5 nu en ik weet dat dat niet lang is maar het voelt lang. mn vriend zegt dat ik me niet zo druk moet maken en ik zei "maak jij je maar druk over het eten vanavond dan maak ik me druk over dit" hahah
maar even serieus: wanneer ga je naar de huisarts? na 6 maanden? een jaar? ik wil niet te vroeg zijn maar ook niet te laat
💬 6