hoi iedereen π
ik hoop dat ik dit hier mag vragen maar ik ben nieuw op dit forum en weet eigenlijk niet zo goed hoe het werkt. ik ben 22 en mn vriend en ik proberen voor het eerst zwanger te worden. een beetje spannend om dit te schrijven want ik voel me best jong tussen iedereen hier π
zijn hier ook andere mensen die net beginnen?
nieuw hier
π¬ 3