Even een update voor mezelf en wie het wil lezen.
Ik zit nu rond dag 14 van mijn cyclus en de ovulatietests laten eindelijk wat zien. Gisteren voor het eerst een duidelijkere lijn, nog niet zo sterk als de controlijn maar het gaat de goede kant op. Ik houd het netjes bij in een notitieblok — beetje ouderwets maar het werkt voor mij.
Vorig jaar heb ik geprobeerd om alles los te laten en 'gewoon' te proberen, maar dat past gewoon niet bij me. Ik word er rustiger van als ik het kan volgen. De gyn weet ervan en vindt het prima, zolang ik er niet obsessief van word. En dat lukt redelijk, denk ik.
Het is ook gewoon een drukke week geweest op het werk — nieuwe onboardingsronde, drie mensen tegelijk inwerken — dus ik heb ook niet de ruimte gehad om er de hele dag mee bezig te zijn. Misschien is dat maar goed ook.
Mn jongen had gisteren zijn eerste zwemles van de zomercursus, compleet panisch aan de rand van het bad en daarna superstoer doen alsof er niks was. Dat hield me even goed bezig.
Hoe gaat het met anderen hier in de tww of rondom eisprong?
cyclusupdate juni
💬 3