Hoi allemaal,
Even een update want ik merk dat ik het fijn vind om het hier op te schrijven. We zitten nu in cyclus 9 van proberen en ik ben volgens mn app rond dag 12, dus ergens dit weekend verwacht ik mn eisprong. De afgelopen twee cycli heb ik ovulatietestjes gebruikt en dat heb ik nu ook weer gedaan — vandaag zag ik de lijn duidelijk donkerder worden, dus ik denk dat het er bijna aankomt.
Het voelt raar om dit zo koelbloedig te plannen eerlijk gezegd. Met mn dochter dacht ik er amper over na, het gebeurde gewoon. Nu lig ik te tellen en te meten en te plannen en... ik weet niet. Het voelt soms alsof mijn lichaam iets doet wat het niet meer wil. Terwijl er niks medisch mis is voor zover we weten.
We gaan dit weekend mn mans familie opzoeken, wat betekent dat de timing hopeloos is 😅 maar ok, we doen ons best. Ik heb mn man al gewaarschuwd haha.
Ik weet dat ik eigenlijk niet mag klagen want ik heb al een prachtig kind, maar soms is het gewoon zwaar. Dankbaar en verdrietig tegelijk, dat is een vreemd gevoel.
cyclusupdate juni
💬 3