Dag 14 vandaag en mn ovulatietest was vanochtend eindelijk een duidelijke positief. Dus we zijn er klaar voor, haha. Mn vriend werkte gisteravond laat dus ik heb hem gisteren al gewaarschuwd: "morgen is het raak, zet maar alvast een wekker extra." Romantisch he ๐
Cyclus 4 alweer. Ik weet dat dit helemaal niet lang is, en ja ja ik weet het, stress helpt ook niet mee. Maar ik ben nou eenmaal iemand die dingen bijhoudt en plant, dat zit er gewoon in. Financieel adviseur worden was geen toeval.
Hoe dan ook, positieve vibe voor de rest van de week. Ben benieuwd of iemand anders ook midden in een vruchtbare periode zit โ fijne meicyclus voor iedereen hier!
cyclusupdate cyclus 4
๐ฌ 3