ok dus ik ben nu bezig met cyclus 2 en ik begin het een beetje door te krijgen geloof ik ๐
vorige maand was ik echt heel chaotisch bezig, geen idee wanneer ik ovuleerde of wat dan ook
deze keer gebruik ik ovulatietests en ik zie mn lijntje echt langzaam donkerder worden de laatste paar dagen?? gisteren was ie bijna even donker als de controllijn dus hopelijk komt mn eisprong er snel aan ๐ค mn vriendje weet niet goed wat hij ervan moet denken lmao hij vindt het allemaal een beetje veel gedoe maar werkt wel mee haha
het is ook gewoon een drukke week want ik heb vrijdag een tentamen en dit weekend werk ik allebei de dagen ๐ญ beetje stressvol om dat te combineren maar ja het leven gaat door toch
zijn er mensen hier die ook merken dat stress echt invloed heeft op je eisprong? want ik ben wel een beetje bang dat mn lichaam dit niet fijn vindt
cyclusupdate
๐ฌ 3