Saar80 schreef:Cb, denk dat je beetje forumverslaafd aan het worden bent haha! Als je al tien min te laat op je werk komt erdoor....?? hihi!
Hahaha... nou aangezien ik er gisteravond niet op had gekeken en vanavond tot laat moest werken... Maarre.. jullie hebben er met zijn allen behoorlijk op losgeteut zeg!!! Sjonge jonge.... 6 volle pagina's! Nou maar goed dat ik vanochtend ff heb bijgelezen 😉
Enne..Saar, nog iets: jij zei dat je hoopte dat het niet erfelijk was, kan ik me heel erg goed voorstellen, maar er nog niet eens volledig voor aan het gaan deze maand, vandaag precies 24 dagen geregistreerd bij dit forum en 166 berichtjes verder :?: :!: :?: Mwaaah... ik kan het mishebben, maar volgens mij ook behoorlijk mee bezig 😉
Lara: Van harte welkom, veel LEES- en schrijfplezier (haha..is hier echt veel te lezen!!) en natuurlijk succes met zwanger worden!
Justme; kan me voorstellen dat je geen test mee op vakantie neemt, haha.. alhoewel ik het wel zou doen denk ik! Ga drie weken weg en weet nog niet precies wanneer mijn nod dan zal zijn, maar denk niet dat ik lang zoukunnen wachten !!! En mocht je dan een negatieve test krijgen en alsnog ongi worden, kan je tenminste lekker een wijntje nemen.. dat is dan weer positief!!
Mama23: jij ook van harte welkom!! En heel veel succes met zwanger worden (ik heb gelukkig geen ervaring met een miskraam, dus kan je daar niet echt bij helpen)
Eveline en Jenta: SPANNEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben heel hard voor jullie aan t duimen *duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*
Kelly: wat vaag, 1 dag ongi?? Zou als ik jou was nog even (ahum.. kan lang lijken) afwachten hoe het verder verloopt en anders misschien toch nog een testje er tegen aan gooien??
Piek: succes met afwachten!! Wat duren dagen dan lang he? Maar wat een lange cyclus heb jij, lijkt me super frustrerend!! Nog minder kansen! Duim ook voor jou uitslag natuurlijk!! *duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*
Louise: geniet je al lekker van het idee dat je zwanger bent?? Las dat je extra controles hebt bij de huisarts, dat zal wel een zekerder gevoel geven! Nu nog ff de uitslag afwachten he? Goh.. nog meer duimen dat het bij jou gewoon goed gaat, haha.. komt ie weer: duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*
Dreamstar: jij ook lekker aan het genieten? Mag ik vragen wat de reden is dat je bij de gyn loopt en niet bij de verloskundige?? Ben gewoon nieuwsgierig 😉
Haha.. brusje.. zal je vertellen dat ik me dat ook al had lopen afvragen!!!
Angela: super goed dat je gestopt bent met roken!!! Volhouden he?