sportyOud lidBerichten: 1.115Lid sinds: 1 januari 2005
welkom op deel 3
judith25 schreef:nou, heel lief van je, dat duimen, janneke en alle anderen. maar t heeft niet geholpen. ik zit ff in een erge dip. merkte vanavond dat t al zo ver is: 😈 . en alsof dat nog niet genoeg was,(je gelooft t niet) komt nog geen minuut later een vriendin vertellen dat ze zwanger is.
en ik gun het haar van harte, echt waar! maar ik kon dus nog niet eens rustig verwerken dat het deze maand weer niet raak is, en dan komen anderen vertellen dat ze zwanger zijn (bijna meteen na het stoppen van de pil). en dat nieuws is dan even moeilijk.
pff.. worden even zware dagen.
hoop1970 schreef:Hoe krijgt een ieder toch die leuke tijdsbalkjes??
heb wel sites gevonden, maar het lukt me niet het onder m'n berich te krijgen...
( :roll: digibeet)
judith25 schreef:ik snap werkelijk niks van mijn lichaam!! dacht toch echt dat de 😈 gekomen waren. maar t was woensdag maar een heel klein beetje en donderdag ook. en mijn temp blijft hoog, 37,2. is dit normaal? herkent iemand dit? ik gan ervan uit dat de 😈 wel weer komen, maar vindt t toch wel vreemd. liefs
Duizendschoon schreef:balen moontje ga elkaar verwennen en samen even ontspannen.
Ik heb gisteren samen met mijn hubbie mijn temperaturen ingevoerd in Excel en daar een temperatuurgrafiek van gemaakt. Is wel erg leuk om te zien. Nog steeds is 'ie constant 36.9C. Is dat hoog? En wat als ik nu volgende week ongesteld word gaat 'ie voor die tijd dan weer dalen? Ik weet er nog te weinig van. Kunnen jullie mij meer vertellen over de laatste week hoe je temperatuur er ongeveer uitziet en of ik aan mijn temperatuur kan zien of ik ongesteld ga worden?
Donna2 schreef:Hallo,
Ben bezig met ronde 5, spannend! Hihihi 😃 Lalala
Lowiena schreef:Donna2 schreef:Hallo,
Ben bezig met ronde 5, spannend! Hihihi 😃 Lalala
Welkom, en wanneer eindigd ronde 5 of eigenlijk beter gezegd wanneer hoop je dat hij niet eindigt en je (positief) kunt testen?
Groetjes
hoop1970 schreef:Ik ben zojuist beetje in de dip geschoten hoor... stik me een ongeluk en die ....streep wil niet donkerder worden...grr...kom op met die sprong!
Kan verder nergens m'n ei kwijt (letterlijk) dus jullie hier de pineut.
Meteen maar dat cyclus teller ding veranderd...
Balen hoor, nu afgelopen 3 maanden redelijk regelmatige cyclus gehad is het nu zeker weer voorbij voor de rest van het jaar, heb ff gemiddelde uitgerekend kom ik op 39 dagen...nou ja...hopen maar, dan nog 7 dagen te gaan volgens dat duivelse ding.
Sorry jongens, ben vreselijk aan het zeuren, maar moest het ff kwijt, voor mannie zo thuis komt, anders is hij (weer) de pisang.
Bedankt voor het luisteren/lezen, zal niet meer zo negatief zijn de volgende keer.
groetjes
Hoop(erdehoop)
Athena schreef:nou veel succes Jessica 😃
is er een reden waarom je meteen begint met die ovulatietesten ipv eerst gewoon 'natuurlijk' te proberen?
grtjes
hoop1970 schreef:Hai Lowiena en Frummel,
Jullie hebben het steeds over transparant... ....
Maar als het bij jullie allebei na het ei en voor ongi is... dan ben ik misschien wel te laat 😞
........Nou meiden... ik heb zo'n idee dat ik m'n ei oversla... 😞
Net weer gestikt en het streepje is nauwelijks meer waarneembaar, dus .....Moet ik nu maar blijven stikken (kassa!!) tot er (ooit) weer één komt?! Lastig hoor..........
Hoop
Dreamstar schreef:Hoi allemaal
Hier nog steeds geen :twisted: :twisted: te bekennen.
..Maar ja we hebben niet vaak geklust deze maand omdat we net in de vruchtbaarste periode gescheiden op vakantie gingen hoe zoek je het uit he.....