GEWELDIG!!!! 😃 😃 😃
GEFELICITEERD :!: :!:
wat ontzettend fijn voor je echt super, zie nu wel!
Echt helemaal super
x dikke kus
hoop1970Oud lidBerichten: 4.737Lid sinds: 15 mei 2008
Duizendschoon schreef:Ik heb net mijn allereerste zwangerschapstest gedaan. En hij was positief!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik sta helemaal te trillen op mijn benen. Mijn hubbie is weg en ik kan het met niemand delen.
Jo82 schreef:Hallo!
@CB:
Dat klopt.. maar ik heb 28 dagen ingevuld omdat ik net gestopt ben met de pil. Ik heb (nog) geen idee hoe mijn cyclus werkt...
Afgelopen zaterdag negatief getest, dus ik ga er van uit dat mijn cyclus nog op gang moet komen.. Vooralsnog geen enkel teken van de 😈 😈
Daar heb ik trouwens nog wel een vraag over... Misschien dat iemand dat hier weet:
Hoe lang mag een normale cyclus maximaal duren? Ik zit nu dus op dag 34.
Gewoon afwachten? Of moet ik toch nog eens testen?
@bstipdonk:
Welkom!!! Succes!!!
Ik ben ook gevoelig voor melk e.d. (ik heb allergien). Eerlijk gezegd let ik er niet zo op.. Ik heb wel ergens gelezen dat zuivel belangrijk is.
Verder weet ik het eigenlijk niet.
Ik slik sinds ik gestopt ben foliumzuur. En ik heb een potje vitamines in huis van VSM. Daar zit volgens mij wel veel in.
Ben er alleen nog niet aan begonnen want er staat heel groot MAMA op. En afgezien van mijn vriend en zus weet niemand dat we "bezig zijn". En ik ken mezelf wel een beetje, dan slingert dat door ons huis... :shock:
@Lowiena:
Kop op!!
Zeur maar lekker raak, we zitten allemaal denk ik met spanning.
Ik leef in ieder geval met je mee!!
Afwachten is gewoon vreselijk!!
Groetjes Jo
Jo82 schreef:Trouwens Dakota, je bent inmiddels zwanger?
Zo ja: Hoe lang al? En hoe voel je je?
Jo
Dakota schreef:Jo82 schreef:Trouwens Dakota, je bent inmiddels zwanger?
Zo ja: Hoe lang al? En hoe voel je je?
Jo
Vrijdag weet hoelang ik precies ben.
Maar ik ga uit van 10-11 weken :)
Eveline schreef:Hellup!!
Gisteren een positieve ovulatietest en net ga ik na de wc en komt er ineens bloed 😮
Niet veel ofzo en ook donkerder als een normale ongie. ook heb ik geen buikpijn wat ik normaal wel heb......... ik word hier nu zo onzeker van... Wie weet wat dit kan zijn? Help mij... 😢
Liefs Eveline
Elmas schreef:He allemaal,
Ik ben nieuw hier...Ik lees al wel een hele tijd mee, en nu dan toch maar aangemeld...
Ik ben 23 en ben sinds 1 aug. 2007 getrouwd...Sinds eind december gestopt met de pil...Het heeft 3 maanden geduurt voordat ik ongesteld werdt, en nu zit er zo'n 5 weken tussen...
Ik zou eigenlijk met een normale cyclus morgen ongesteld moeten worden, maar ik ga meestal pas testen als ik 2 weken overtijd ben!
Ik heb deze maand wel wat vreemds...ik heb de 2e en 3e week naar mijn ongesteldheid pijn in mijn buik gehad en af en toe s'morgens en s'avonds een beetje misselijk, maar dat was vooral als ik een sigaret gerookt had...Nu zit ik in de 4e week na mijn ongesteldheid en ik heb geen pijn in mij buik meer en ook niet meer misselijk...Normaal gesproken had ik ook altijd 2 weken na mijn ongesteldheid erg pijnlijke tepels en dat heb ik deze maand nog helemaal niet gehad...Komt het ook voor dat je helemaal geen pijnlijke borsten hebt als je zwanger bent? Toch hopen we dat het zo ver is, maar de onzekerheid is erg vervelend.
Heeft iemand ervaring met bovenstaand verhaal?
Dikke X
ikkezelf schreef:hello dames
over die gevoelige tepels (borsten)
ik denk echt dat het voor iedereen echt heel persoons verbonden is
want ik heb daar echt nooit geen last van gehad tot vorige week
toen deden men tepels zeer en ik had een soort spierpijn gevoel op mijn borsten
dus dan ga je id na denken zal ik misschien al zwanger kunnen zijn of niet....
maar een maandag had ik dus nergens geen last meer van
en sinds gisteren men 😈 gehad.
terwijl ik er nooit geen last van heb gehad kreeg ik het nu dus toch .
dus wij gaan weer door voor de volgende ronde
wie weet is die wel raak 😉
iedereen heel veel suc6 verder
groetjes ik :lol:
Eveline schreef:Hoi allemaal!
Nou de HA heeft me gebeld, ze wist ook zo niet wat het precies kon zijn :shock:
Maar het kan best zijn dat ik toch zwanger ben, dus ik moet morgenochtend een test doen. En als het niet veranderde moest ik gewoon op spreekuur komen. Nu maar hopen dat de test positief is!! wachten tot morgenvroeg dan maar!
Liefs Eveline
Athena schreef:@elmas : heb ooit eens gelezen dat als je zwanger bent, je wel een soort pigmentvlekken kan krijgen op je gezicht enzo (blijft niet veel van hangen van al die uitleg 😂 ). Mss kan je ff googlen ?