Saar80Oud lidBerichten: 4.093Lid sinds: 30 mei 2008
Donna, spannend!!!!!!!!!!! Ik ga voor je duimen hoor!
cb schreef:...@Lowiena: succes de komende dagen ;)Groetjes cb
Jo82 schreef:....@Lowiena: Spannend de komende dagen! Succes!!......
Moz schreef:....
Wel grappig om te lezen over de "ideale" tijd om zwanger te zijn of te bevallen. Ik dacht altijd dat ik gek was, maar toch niet 😉 . Ik wilde altijd graag een september kindje en toen bleek ik in september uitgerekend te zijn! Mevrouw kwam dan welliswaar op 1 oktober, maar toch! Nu had ik al een hele tijd april in m'n hoofd om uitgerekend te zijn, dus we zullen zien! Ik hoop dan wel 2009 en niet 2010!
.......
Lowiena, spannendddddd!! Ik hoop dat je ideaal uit komt!
Saar80 schreef:@ Moz: helemaal plannen kan je het natuurlijk niet maar ja iedereen heeft stiekum wel zn voorkeur voor bepaalde maanden/seizoenen denk ik 😉 Zelf zou ik september niet willen aangezien ik dan zelf jarig ben 😃 Maar mij leek dan april of juni wel leuk of juli misschien...? Mei eigenlijk niet aangezien we dan al zooooooooooooooveel verjaardagen hebben haha! Maar goed das ook een beetje gekheid want daar draait het natuurlijk niet ECHT om.... al blijft een beetje "plannen" en verheugen niet erg natuurlijk!
@ Lowiena, hoezo zou het nu dan precies goed gepland zijn? Qua werk enzo? Ik duim ook voor jou!
Louise 03 schreef:Hallo allemaal,
Ik ben Louise en mijn man en ik zijn deze maand voor het eerst bezig om zwanger te worden. Ik wens iedereen veel succes met het maken van een kindje!!!
Groetjes :lol:
Donna2 schreef:Hoi,
Tot op heden nog niet ongesteld geworden... 😂 Mijn cyclus is nog niet helemaal stipt, dus het kan nog komen natuurlijk, maar als ik het na dit weekend nog niet ben dan ga ik voor het eerst een testje halen 😉
Groetjes, Donna
mamasanne1 schreef:
...
@ Lowiena: Spannend! Jullie zijn dus ook nog niet heel lang bezig? Dat vette haar is echt erg hoor, alsof ik er iedere dag een pakje roomboter in smeer... :| En dan zijn er nog de oprispingen :oops: Omdat ik bij de zwangerschap van mijn dochtertje hier al vroeg last van had zet het me wel aan het denken.... Mijn NOD is ook een beetje gegokt door een onregelmatige cyclus, en was ook van plan zaterdag een test te doen. (als ik het dan aandurf)
Enne.....Ook in mijn planning zou het ideaal zijn wanneer het nu al raak is...We houden hoop!
hoop1970 schreef:Hallo meiden,
Ik heb de komende dagen nachtdienst (bah!!) dus niet veel online verwacht ik, maar wilde nog even wat zeggen:
@ Lowiena,
Succes met testen, ik hoop het zo voor je!!!
.......
Ik ga aftellen... nog rustig, ook geen naderende 😈 klachten, meestal wel hoofdpijn paar dagen tevoren...
groetjes,
Hoop
...
Saar80 schreef:Lowiena, ik zou wel op die NOD lijst willen ware het niet dat ik dus geen flauw idee heb wanneer die is....ben ongeveer 10 jaar aan de pil geweest en was daarvoor geloof ik niet heel regelmatig, kon best een paar dagen of een week verschillen. Wat zou ik dan moeten aanhouden als datum wanneer ik net met de pil gestopt ben? Gewoon drie weken erbij tellen ofzo? Miss kan ik beter afwachten tot ik voor het eerst ongi ben geworden sinds ik gestopt ben....weet het ook niet zo goed 😞
Inderdaad we hebben allemaal dezelfde wens en daar draait het om of je nu 19 bent of 40.... Who cares! We gaan er met zn allen voor en gaan hopen en duimen dat we allemaal dit jaar zwanger mogen zijn!
Saar80 schreef:
@Donna: hoop dat je meteen een kinderkamer in kan gaan richten! Hoe oud is jullie huis?? Ik hou wel van oude huizen ons huis komt uit 1917. Ik moest er op mn 19e ook echt niet aan denken....als ik eraan denk hoe ik toen was....pfffff... nee echt niet! Maar ieder zn ding natuurlijk! Ben trouwens wel benieuwd naar je vriend zoals je m omschrijft moet het een Brad Pitt cloon zijn 😉
Saar80 schreef:
Oh enne Donna, heel dom maar heb er half over heen gelezen, GEFELICITEERD nog met je verjaardag! Heb je een leuke dag gehad gisteren? Of ga je het van het weekend vieren?
Saar80 schreef:Inderdaad Louise, ik zie steeds van die leuke schattige babydingen en wil dan alles wel kopen... maar ja toch maar niet doen! Daarom ben ik ook blij als ik ergens op kraamvisite kan dan kan ik lekker ongegeneerd babyspul shoppen 😃 Laatst ook voor een collega die vader was geworden, werk op een afdeling met allemaal mannen dus aan mij de eer 😃 Ga pas iets voor mn eigen kindje iets kopen als ik ook daadwerkelijk zwanger ben... al ben ik bang dat ik dan meteen de hele winkel leegkoop....die kleine kleertjes en schoentjes zijn gewoon zo schattig!
Saar80 schreef:@ Donna. klinkt goed dat huis en je man 😉 Hihi. Mijn vriend heeft ook een bos krullen maar dan blond en felblauwe ogen dus heb niks te klagen 😃 Wel veel werk dat klussen lijkt me! Ons huis was in principe helemaal af en hebben er niks aan gedaan. Maar de badkamer is beneden bv. bij veel oude huizen is dat zo, die willen we wel opknappen. Hebben eigenlijk ook een ander huis op het oog.... maar ja das allemaal nog hel "pril" dus even afwachten hoe dat wel of niet gaat lopen.
Saar80 schreef:
.....@Lowiena, nogmaals succes meid! Kan me voorstellen dat die ene dag wachten wel heel zwaar weegt.... waarom wilde je man niet vandaag al testen dan? Wil ie liever "rustig" in het weekend samen testen?
....
Louise 03 schreef:Ja Lowiena, het is moeilijk om te wachten lijkt me, maar wat je man zegt is ook weer waar, hij is misschien wat voorzichtiger, maar hij kan natuurlijk niet voelen wat jij voelt! Ik ben ook zo, dat ik liever nog voor de NOD zou testen dan erna, want je wilt het gewoon weten, ook al het dan negatief is! Die onzekerheid is zoo moeilijk, maar heey je gaat morgen testen he, echt heel spannend hoor, stel je voor dat je echt zwanger bent, dan kun je je lol niet op!
Succes!
Lowiena schreef:Louise 03 schreef:Ja Lowiena, het is moeilijk om te wachten lijkt me, maar wat je man zegt is ook weer waar, hij is misschien wat voorzichtiger, maar hij kan natuurlijk niet voelen wat jij voelt! Ik ben ook zo, dat ik liever nog voor de NOD zou testen dan erna, want je wilt het gewoon weten, ook al het dan negatief is! Die onzekerheid is zoo moeilijk, maar heey je gaat morgen testen he, echt heel spannend hoor, stel je voor dat je echt zwanger bent, dan kun je je lol niet op!
Succes!
Misschien een rare vraag, maar zou je een andere kleur (groen) willen uitkiezen ik kan jouw berichtjes zo slecht lezen, misschien komt het omdat ik, blijkbaar ergens, voor een blauwe achtergrond heb gekozen.
Saar80 schreef:[color=#BF40BF@Friend, grappig dat we allebei ongeveer dezelfde NOD dag hebben al moet ik zeggen dat ik niet echt naar die datum toeleef ofzo aangezien het dus best een aantal dagen later of eerder kan zijn dat ik ongi moet worden, eerst maar eens zien wat mn lichaam doet. Daarbij ben ik ook nog niet "echt" bezig.... had wel al gelezen (geloof dat Lowiena dat schreef) dat we al "gewoon ervoor konden gaan" maar ergens houdt iets me nog tegen ofzo.... Ik denk dus dat we na 22 juni pas echt aan de "eerste" ronde zullen beginnen... maar soms wordt ik wel gek van mezelf en dat gepieker...het houdt niet op zeg! Ben nog helemaal niet zwanger of echt aan het proberen en toch kan ik aan niets anders denken.... vermoeiend! Wil het ook aan iedereen vertellen, zo van "ik ben gestopt met de pïl!!!" maar dat is niet verstandig natuurlijk....[/color]
Lowiena schreef:https://zwangerworden.nu/forum/viewtopic.php?f=32&t=1105&p=39932&hilit=suiker#p39932
als je blieft even hier op klikken en je zit er. Het heet "suiker drijft in urine als je zwanger bent." en het staat bij even voorstellen.
Je kunt trouwens ook gewoon boven op zoeken klikken en dan het woordje suiker in tikken dan kom je er ook.
We zijn lekker aan het brainiacen (? hoe spel je dat?). En morgen als het inderdaad positief is doe ik het nog een keer maar dan met warme urine. Om te kunnen vergelijken met mijn suikertest van 2 weken geleden, die was toen ook met warme urine.
Eens kijken of de oppervlaktespanning inderdaad vergroot wordt door de aanwezigheid van hcg.
Saar80 schreef:.....
Superleuk Lowiena! Wordt je toch nog net een februarimama of niet?
Hoe is het vanmorgen met testen gegaan kunnen jij en je man het al echt geloven? Hele dag feest gevierd zeker??? 😃 Blijf alsjeblieft ook hier mee duimen voor ons allen 😉
...
Saar80 schreef:Ik had nog helemaal niet naar je banner gekeken... :oops:
maar nu zie ik het! Ben echt zo blij voor je, fijn dat je gevoel het bij het rechte eind had!
Ga je echt drie maanden je mond houden...?? En tegen je ouders? Ik zou dat niet zolang voor me kunnen houden hoor....
cb schreef:Lowiena, Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Ben 3 dgn niet op t forum geweest en heel veel bij te lezen, maar dacht eerst jou even feliciteren!!!! Geniet ervan! En ik hoop je snel te zien op één van de forums van zwanger zijn 😉
Enne... een februarikindje heeft ook wel voordelen hoor, haha...
Liefs
Saar80 schreef:Misschien moet ik een nieuw topic maken maar hopelijk lezen genoeg dames dit om me advies te geven.....
Heb vanmiddag aan mn ouders verteld dat ik gestopt ben met de pil. Ze vonden het superleuk! Alleen zei mn moeder direct dat ik minstens drie maanden moest ontpillen omdat er anders behoorlijk wat risicos zouden zijn voor de baby vanwege de hormonen die dan nog in mijn lichaam zouden zitten..... ik dacht dat ik met een maandje wel klaar zou zijn....weet iemand dit? Heb ook al van verschillende gehoord dat ontpillen niet eens echt nodig is....Denk erover toch voor de zekerheid ook even aan mn HA na te gaan vragen. heb ongeveer 10 jaar de pil geslikt (mercilon en daarna een andere ben ff de naam kwijt, maar heel licht iig).
Thnaks voor jullie reacties alvast!