ezzie schreef:@ Sofietje, ik geef borstvoeding, dus geen kunstvoeding. Het gaat vandaag alweer een stuk beter. Merk dat als hij teveel drinkt een deel teruggeeft. Nu ik dat een beetje in de gaten probeer te houden gaat het een stuk beter!!
@ Moi, bij mij gaat het goed met borstvoeding!! Had rond 4/5 dagen enorm last van stuwing en heel erg last van mijn tepels. Nu gaat het prima en bijna geen last meer. Een beetje stuwing af en toe, maar gelukkig niet meer pijnlijk! Even doorzetten dus meid!! Komt helemaal goed!
Ga nu weer even naar mn mannetje, schreeuwt om aandacht ;)
Ik gebruikte de afkorting bv, ik bedoelde dus dat je nutriton ook kunt geven aan kinderen die borstvoeding krijgen 😉 . Bij flesvoeding gaat het door de voeding, bij borstvoeding geef je een paar lepeltjes voor en na.
Maar idd: spugen komt vooral voor bij gulzige kindertjes. Dus Aron wilde gewoon te hard groeien 😉
@moi: bij mij hielp het goed om m'n tepels in te smeren met Purelan, dit kreeg ik van de kraamzuster maar is denk ik ook wel bij de apotheek te krijgen. Let wel op: je tepels mogen niet teveel pijn doen, want het kan betekenen dat je kindje een beetje verkeerd drinkt en dat kan kloofjes veroorzaken!