Carmen gefeliciteerd!!! Ik hoop voor je dat de derde keer raak is .
Hier nog geen menstruatie...
leonecOud lidBerichten: 2.859Lid sinds: 9 september 2008
epat schreef:Niet bevorderlijk voor de huwelijksnacht inderdaad 😊 en ik heb heel erg last van die tijd van de maand zonder de pil (van pijn in buik / rug, duizelig tot uiteraard het aanwezige wisselende humeur). Dus dat wilde ik zeker niet op mijn bruiloft. Daarna gaan we ook nog op maandag op huwelijksreis, dus dan wilde ik het liever ook niet. Als mijn cyclus de gemiddelde 28 dagen was geweest was het ook precies goed uitgekomen, maar nu moest ik even een handje helpen met de pil.
Maar voor jou komt het spannende moment van deze maand dus al dichtbij! Houd jij je al bezig met ovulatietesten of temperaturen of iets dergelijks?
Jelske schreef:
Leuk zeg, al die huwelijken in het vooruitzicht, nu nog een zootje zwangeren en we zijn weer helemaal blij dit voorjaar! Ik zit midden in de klusperiode (denk ik? misschien ei al gehad? of moet nog komen?) ik heb geen zin om te testen dus ik klus gewoon om de dag en zie wel waar het schip strand...eeeh.... ik bedoel het zaadje :mrgreen:
da-silva schreef:Friend schreef:Iedere cyclus nog wel zo'n beetje gehad da-silva, dus het zegt helemaal niets en ik denk dat je vriend gelijk heeft
Misschien toch nog eventjes wachten
Sjah, dat dacht ik al wel. Verstandelijk gezien is het ook beter om te wachten. Maar dat wil niet zeggen dat mijn gevoel mij helemaal de andere kant op trekt 😂
Even mijn verstand op wat anders zetten en maar even afwachten...
da-silva schreef:WOOHOOOO ik ben ZWANGER 😃 Mijn gevoel zat dus toch goed! Hopelijk blijft ie goed zitten en kom ik de eerste 12 kritieke maanden door...
Voor alle andere meiden: heel veel succes!
Prinses78 schreef:@Epat
Welkom hier op dit forum. Ik hoop dat het snel raak mag zijn voor jullie. Als ik het goed begrijp ga je volgende week trouwen. Ben je er al helemaal klaar voor?
Mooie jurk uitgekozen of broek kan ook natuurlijk.
liefs
sterretje37 schreef:@Da-Silva: van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
Waardoor dacht jij dat je zwanger was, welke kwaaltjes heb je?
gr. Inge
hoop1970 schreef:...vorige berichtje is niet goed gegaan.....
Hallo allemaal!! ik ben weer terug van vakantie!
Is er veel gebeurd? (heb eigenlijk geen tijd om terug te lezen...)
alvast fijne paasdagen allemaal
groetjes
sterretje37 schreef:Hoi Sonja,
Ik had het forum fingers crossed al gezien.
Dank je wel voor het duimen.
Ik heb me voorgenomen om niet vóór mijn NOD te testen, maar de verleiding om het wel te doen is groot.
Net toch weer iets bruinverlies maar hoop dat het niks is.
Gr. Inge
Snoepie schreef:Hoi Lindy,
Ik heb tot nu toe een keer op de dag zelf getest en deze ronde test ik een paar dagen ervoor. Ga namelijk op vakantie, een all-inclusief en het is wel handig om vooraf te weten of ik bij aankomst een lekkere cocktail mag drinken of het bij Turkse mint thee moet houden. Hoop natuurlijk het laatste!
En natuurlijk dan het nodige voor de 😈 meenemen.
Jij veel succes en hopelijk is het ook voor jou deze ronde raak.
Groetjes,
Sonja
Lindy schreef:
Voor de rest van de wcahtenden onder ons, statitisch gezien moet er toch 1 zwangere zijn, dus wie o wie...
X Lindy
Lindy schreef:Hey Snoepie spannend zeg, in ieder geval een lekker vooruitzicht die vakantie!!!
En turkse mintthee is ook echt heel erg lekker... Hoop het voor je 😉
Welke dag ga je testen en wanneer vertrek je?
Happy als je je cyclus telt moet je dag 1 van je ongesteldheid als dag 1 tellen en niet de dag dat het weg is. Of heb ik je berichtje verkeerd gelezen. Ga ik ieder geval voor je duimen. Ook voor jou princess en de rest die ik nu vergeet.
Sterretje goed plan ga ook ff de was doen...Snoepie schreef:Hoi Lindy,
Ik heb tot nu toe een keer op de dag zelf getest en deze ronde test ik een paar dagen ervoor. Ga namelijk op vakantie, een all-inclusief en het is wel handig om vooraf te weten of ik bij aankomst een lekkere cocktail mag drinken of het bij Turkse mint thee moet houden. Hoop natuurlijk het laatste!
En natuurlijk dan het nodige voor de 😈 meenemen.
Ha Lindy,
Even een late reactie want wist niet meer precies wanneer ik op vakantie ga, dat is dus de 28e en de 29e de nod. Test waarschijnlijk de 27e.
Ben nu voor het eerst de ovulatie testen aan het doen en ben benieuwd of er een piek te zien is.
Las net dat je ongi zich waarschijnlijk aandient. BALEN....
Groetjes,
Snoepie
Jij veel succes en hopelijk is het ook voor jou deze ronde raak.
Groetjes,
Sonja
sterretje37 schreef:@prinses78 en Hoop1970: weten jullie hoe een eventuele innestelingsbloeding verloopt?
Is dat eventjes, bijvoorbeeld een dag, of kan dat langer duren?
Heb geen flauw idee namelijk dus ik denk ik gooi het even in de groep.
En natuurlijk draaien mijn duimen voor ons!!!!
Liefs Inge
sterretje37 schreef:@Hoop1970: collectief testen maar dan ook collectief positief?
Kunnen we straks misschien nog ergens collectief korting krijgen op de uitzet.
gr. Inge