Anna5 schreef:Friend schreef:Hier nog geen menstruatie verschijnselen 😃
Ik word wel nieuwsgierig, maar ik ga nog steeds nergens van uit hoor.
Friend, je bent toch al even over tijd nu of niet..? Hoelang nu al?? Getsie, wat spannend allemaal!! Ben je al vaker over tijd geweest dan, dat je niet gaat testen..? Ben gewoon beetje nieuwsgierig .. :oops:
Anna.
😃 al die vragen hahahah
Ik ben nu twee dagen overtijd en ik ben nog nooit overtijd geweest, maar dit is ook nog maar de tweede maand dat ik gestopt ben met de pil.
Ik ga dan ook nog nergens vanuit hoor 😉
Vorige maand was alles zo stipt op tijd en had ik heel veel klachten die leken op zwangerschapsverschijnselen, dus heb toen ook een week voor mijn NOD getest en die was natuurlijk negatief.
Daarna op mijn NOD getest en die was ook negatief en die middag werd ik meteen ongesteld.
Daarom wil ik nu gewoon echt wachten met testen tot ik flink overtijd ben en ik probeer niet teveel te hopen, want ik ben dan zo teleurgesteld, terwijl ik nog maar net bezig ben eigenlijk (eerste echte ronde pas).
Nu heb ik overigens geen klachten, zelfs geen gevoelige borsten of tepels, terwijl ik dat normaal wel heb voor ik ongesteld moet worden.
Ik ben wel flink misselijk, maar dat was ik vorige maand ook.
Volgens de Persona heb ik trouwens geen eisprong gehad, dus ik weet het allemaal niet zo goed wat ik ervan moet denken.
Ik probeer erg nuchter te blijven 😉