hoop1970 schreef:Hee Sheila,
Balen zeg...ja ik ken 't wel van m'n werk...'t aanraken/verzorgen met mannen, blijft erg lastig.
Wat betreft het wel of niet zien... aan jou verhaal te lezen... hebben ze geen vaginale echo gemaakt? (want dat is in vroeg stadium de enige manier om wat te zien)
Aan bloed kun je inderdaad zien of je zwanger bent, en aan de hoeveelheid hcg kun je ongeveer een schatting maken van hoe ver, maar dat is wel behoorlijk natte vinger werk hoor.
Is er geen nederlandse dokter in de buurt (google?) lijkt me zo erg lastig voor je.
Hoop op een goede uitslag voor je vanmiddag!
groetjes Hoop
Hoi Hoop 😞 nee helaas niet die man was zo rap hij keek even met de echo op me buik en klaar was kees... ik voel me zo gefrusteerd.. niet normaal meer.. hier kan ik toch niks mee met zo onderzoek..
klopt dus even tellen ik had de 16 de oktober ongesteld moeten worden heb een korte cyclus van 26 dagen.. dokters tellen van de laatste ongesteldheid dus die 4 weken en 5 dagen zou het moeten zijn..
maar je krijgt pas een bevruchting na de ovulatie dus dat is geweest rond de 24 a 25 ste... en het is vandaag de 19 de dus ongeveer 24 dagen geleden zou ik bevrucht zijn.. dus de baby is 24 dagen als je het zo bekijkt zie ik dat goed?
helaas is er geen nederlandse arts hier en het is zeker lastig ik heb zoveel pijn dat ik hier dus niks mee kan he...
Maar oke vanmiddag maar kijken wat ze zeggen en ben heel benieuwd hoe hun dat natte vinger werk gaan doen hahaha.
het is toch te triest voor woorden.... zucht
Maar hoe voel jij je zit alleen maar te mopperen over mezelf maar ben ook benieuwd hoe het met jou is 😉
groetjes